Alcune cunniscenze chjave nantu à u Carburu Cementatu - Definizioni di e proprietà fisiche

4

* Durezza

A durezza di u materiale hè definitu cum'è a capacità di luttà contr'à u duru Pressed in superficia di u object.Mainly usendu misure di Rockwell è vickers.Siccomu i principii di e teste di Vickers è Rockwell sò diffirenti, ci vole à piglià cura quandu si cunvertisce da un sistema à l'altru.

* Forza di u campu coercitivu

A forza di u campu coercitivu hè una misura di u magnetismu residuale in u ciclu d'isteresi quandu u legante di cobalt (Co) in qualità di carburu cementatu hè magnetizatu è dopu smagnetizatu.Pò esse usatu per valutà u statutu di l'urganizazione di l'alia. U più fine u granu di a fase di carburu, u più altu serà u valore di forza coercitive.

* Saturazione Magnetica

Saturazione Magnetica: hè u rapportu di intensità magnetica à qualità.E misurazioni di Saturazione Magnetica nantu à a fase di cobalt (Co) di legante in carburu cementatu sò aduprate da l'industria per valutà a so cumpusizioni. I valori di Saturazione Magnetica Bassu indicanu un livellu bassu di carbonu è o a presenza di carburu Eta-fase. Alti valori di saturazione magnetica indicanu a prisenza di "carbonu liberu" o grafite.

* Densità

A densità (gravità specifica) di un materiale hè u rapportu di u so voluminu. Hè misurata utilizendu una tecnica di spustamentu di l'acqua. A densità di carburu cementatu diminuisce linearmente cù l'aumentu di u cuntenutu di cobalt per i gradi Wc-Co.

* Forza di ruttura trasversali

A forza di ruttura trasversale (TRS) hè a capacità di u materiale di resiste à a curvatura. Misurata à u puntu di rottura di un materiale in una prova standard di curvatura di trè punti.

* Analisi metallografica

Cobalt Lakes vi bond dopu sintering , eccessivu di cobalt pò esisti in certa zona di a structure.forming a piscina di cobalt, se a fase di ligame hè incompletamente adesivu, ci formaranu qualchi pori residuali, piscine di Cobalt è porosità ponu esse rilevate usendu microscope metallographic.

5

Carbide Rods Processing Introduzione

1: Tagliu

In più di a lunghezza standard di 310 o 330 mm, pudemu furnisce servizii di taglio di barre di carburu di qualsiasi lunghezza standard o lunghezza speciale.

2: Tolleranza

A tolleranza di macinazione fine pò esse macinata à a tolleranza h5 / h6, altre esigenze di tolleranza di macinazione fine ponu esse trattate secondu i vostri disegni

3: Smusso

Pò furnisce un serviziu di smussatura di barre di carburu cementatu per migliurà a vostra efficienza di trasfurmazioni


Tempu di Postu: Mar-22-2022