Vi aspittemu à a 22ª China Shunde (Lunjiao) International Woodworking Machinery Fair

A 22ª Fiera Internaziunale di Macchine per u Legnu di China Shunde (Lunjiao) si terrà u 10-13 di dicembre di u 2021 à a Sala di Esposizioni Lunjiao, District Shunde, Foshan City.

Lunjiao hè stata chjamata "Città di Macchinari di Legnu di a Cina"

Introduzione à l'esposizione:

China Shunde (Lunjiao) International Woodworking Machinery Fair hè stata fundata in u 1998 è si tene in Shunde Lunjiao ogni dicembre.A mostra hè una di e più grandi è influenti mostre di l'industria di u legnu in u mondu.Hè diventatu una piattaforma di cummerciale di macchine per u legnu influente in u mondu internaziunale.Ogni sessione attrae decine di millaie di VIP da a casa è à l'esteru per participà à sta festa di carnaval di l'industria di a machina di legnu.

Highlights di l'esposizione:

1. Settori di sustegnu di novu aghjuntu di a catena industriale, chì coprenu tutta a catena industriale di a fabricazione intelligente di macchine di legnu.

L'area tutale prevista di sta mostra hè di 30 000 metri quadrati, è più di 500 cumpagnie sò previste di participà à a mostra.Sicondu u cuntenutu di a mostra, hè divisu in zona di machini, zona di accessori è zona di sustegnu di a catena industriale.In basa di l'exhibizione è l'attrezzatura di u legnu CNC intelligenti originali, una nova zona di supportu di a catena industriale serà aghjunta per integrà e risorse di a catena di l'industria di fabricazione intelligente di macchine di u legnu, migliurà cumplettamente i ligami debuli di e strutture di supportu, è aghjurnà cumplettamente. machini per u travagliu di legnu cù u pensamentu di a catena industriale!

2. A linea di pruduzzione di macchina di legnu intelligente hè stata presentata,

Fighjendu nantu à a pruduzzione intelligente, riunendu parechje cumpagnie in tutti i ligami di a catena di l'industria, cuncintrate in l'esposizione di novi prudutti è tecnulugia in l'industria.Focus nantu à a visualizazione di a linea di produzzione di macchina di legnu automatica intelligente è move a linea di produzzione à u situ di esibizione per portà più equipaghji intelligenti high-end è soluzioni per a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di a fabricazione di mobili.

Scopu di l'espositori:

1. Macchine è accessori per u travagliu di legnu

1. Legnu solidu: linea di pruduzzione automatica di giunzioni di dita, sega CNC, piallatrice à quattru lati, centru di machinazione à cinque lati, tenone è groove, equipaghji di produzzione di porte è finestre, equipaghji di produzzione in forma speciale, pressa calda è fredda, legnu solidu intelligente. linea di pruduzzione

2. Tipu di piastra: trapanu à sei lati, macchina di taglio CNC, sega per pannelli elettronici, macchina automatica di bande di bordu, linea di pruduzzione intelligente di piastre

3. Category di sabbiatura di rivestimentu: equipaggiu di spruzzatura, linea di produzzione di spruzzatura à vuotu di profil laterale, macchina di levigatura piatta, linea di produzzione di sabbiatura di prufilu.

4. Software, accessori, consumables: sistemi di software di cuntrollu, mutori d'alta velocità, muturi speciali dedicati, currispundenza idraulica, guide, cilindri, elettrovalvole, lame di sega circolare per lavorazione di legnu, sabbiatura di consumabili, prudutti di gomma, prudutti chimichi.

2. A sustegnu a catena industriale

Centri di lavorazione, torni, taglio laser, curvatura CNC, lavorazione di saldatura, cromatura di lamiere, fusioni, accessori per la lavorazione di prodotti, contratti generali, vernici spray, semilavorati, ecc.

Xinhua Industrial hà da piglià a nostra marca di arnesi di legnu "Zweimentool" per participà à sta mostra.I nostri prudutti chjave in questa mostra sò Cutter Spirale di Legnu, Coltelli Indexabili in Carburu per u travagliu di legnu, I Cultelli Indexabili in Carburu per a Lavorazione di Legnu à Spirale, Lame di Pialla in Carburu per u Legnu.Lame per bordatrici,Lame per piallatrice reversibile in carburo solido per la lavorazione del legno

ecc.

Lanceremu ufficialmente u nostru materiale di coltelli di novu sviluppu à u mercatu à a mostra di questu annu.L'esposizione ùn hè micca solu una piattaforma per noi per scuntrà i vechji clienti in casa è à l'esteru, ma ancu una preziosa opportunità per noi di cumunicà è amparà da i migliori esperti di l'industria di u legnu in Cina.

Vi aspittemu à u nostru numeru di stand : 3D18 !Sinceramente aspetta a vostra visita


Tempu di post: 29-oct-2021