Nozioni di base per frese rotative in carburo

Carbide Rotary Burr, canusciutu macari comu carburu di tungstenu hobbing cuteddu, testa abrasive di carburu, hè statu largamente usatu in parechji paesi, hè un strumentu impurtante per migliurà l'efficienza di a pruduzzione, per ottene u funziunamentu meccanizatu di pinze.

I capi di file rotanti ponu esse aduprati per processà una varietà di metalli (cumprese diversi acciai induriti) è non metalli (cum'è marmura, giada, ossa) cù durezza finu à < HRC70.U schedariu rotativu di carburu hè principalmente guidatu da arnesi elettrici o pneumatici (pò ancu esse stallati nantu à a machina strumentu), a vitezza hè generalmente 6000-40000 RPM, quandu si usa l'attrezzi di clamping, clamping, direzzione di taglio deve spustà uniformemente da diritta à manca. micca taglio reciprocating, à u listessu tempu ùn esercitanu troppu forza, à impedisce u taglio volanti, si prega di aduprà vetru prutittivu.

A causa di u funziunamentu di u schedariu rotary incrustati in a machina di grinding, è u cuntrollu manuali, cusì a prissioni di u schedariu è a velocità di l'alimentazione dipende da e cundizioni di travagliu è a sperienza è e cumpetenze di l'operatore.Ancu s'ellu, l'operatore qualificatu pò ammaistrà a pressione è a velocità di l'alimentazione in un intervallu raghjonu, ma quì hè necessariu di enfatizà: prima di tuttu, per evitari a vitezza di a macinatrice diventa più chjuca in u casu di aghjunghje troppu pressione, chì vi farà. rende u schedariu surriscaldamentu, faciule à dull;Siconda, quantu pussibule per fà u strumentu massimu di cuntattu cù u travagliu, perchè cusì più tagliente pò andà in fondu à u travagliu, l'effettu di trasfurmazioni pò diventà megliu;Infine, u manicu di u schedariu deve esse evitata di toccu u pezzu di travagliu, postu chì questu pò surriscaldarà u schedariu è dannu o ancu distrughje a saldatura di cobre.

Hè necessariu di rimpiazzà o sharpen a testa di l'archiviu in u tempu per impedisce a so distruzzione cumpleta.Blunt file head cutting up pianu pianu, accussì hannu a cresce a prissioni di u grinding machine à migliurà a vitezza, è issu hè liatu à causari danni à u schedariu è grinding machine, a perdita di u so costu hè assai più grande chè u costu di rimpiazzà o riaffilatura di a testa di lima smussata.

Lubricant pò ièssiri usatu in cunjunzione cù u funziunamentu.Lubricante di cera liquida è lubricante sinteticu sò più efficaci.U lubricante pò esse aghjuntu regularmente à a testa di u schedariu.

Scelta di testa di macinazione di materie prime in lega dura di alta qualità, l'usu di tecnulugia di pruduzzione avanzata, strettamente secondu a produzzione standard naziunale di tipu A, tipu C, tipu D, tipu E, tipu F, tipu G, tipu Sun, tipu D, Tippu K, tippu L, tippu M, tipu N, tippu U, tippu V, tippu W, tippu X, tippu Ya tutte e serie di 89 varietà di fresa rotativa avanzata di carburu di tungstenu.

A fresa di carburu hè più adattata per a trasfurmazioni di materiali duri è fragili, cum'è lega dura, vetru otticu, ceramica, gemme, petra, mezza dimensione, ferrite è carburu di boru, corindone sinterizzatu corpu è altri novi materiali di durezza, arnesi di diamante è arnesi di taglio sò ancu. adattatu per a trasfurmazioni di l'aluminiu, u ramu, u piombo è altri metalli è leghe non ferrosi duru è duru.In più di gomma, resina, bachelite di tela è altri materiali cumposti difficiuli di trasfurmà, nitruru di boru cubicu è diamanti cumplementanu l'un l'altru, a testa di macinazione hè più adattata per a trasfurmazioni di materiali duri è duri difficili, cum'è l'acciaio à alta velocità di vanadiu, die. ramu, cuscinetti azzaru, azzaru inossidabile, resistenza à u calore di basa di nichel è altri materiali di metalli neri resistenti à alta durezza, resistenti à alta temperatura.

U schedariu rotativu di viaghju di Carbide hè largamente utilizatu in i machini, l'aviazione, l'automobile, a custruzione navale, l'industria chimica, l'incisione di prucessu è altri settori industriali.L'usi principali di a testa di macinazione sò:

(1) Finitura di varii cavità di muffa metallica, cum'è u muffa di scarpi è cusì.

(2) Tutti i tipi di sculture artisgianali di metalli è micca di metalli, sculture di rigalu artighjanali.

(3) Pulite i bordi volanti, bavature è saldature di pezzi di colata, forgiatura è saldatura, cum'è a fabbrica di colata di macchine, cantiere navale, fabbrica d'automobile, etc.

(4) Tutti i tipi di parti meccaniche chamfering and grooving processing, cleaning pipes, finishing the superficia di u foru internu di parti meccaniche, cum'è a fabbrica di machini, a riparazione, etc.

(5) u impeller runner parte di a riparazione, cum'è a fabbrica di mutore di l'automobile.

U file rotativu di Carbide hà principalmente e seguenti caratteristiche:

(1) Pò processà ogni tipu di metalli (cumpresu l'acciaio induritu) è non-metalli (cum'è marmura, giada, ossa), trasfurmendu durezza finu à HRC.

(2) Pò rimpiazzà a piccula rota cù manicu in a maiò parte di u travagliu, è senza contaminazione di polvera.

(3) Alta efficienza di pruduzzione, chì hè decine di volte più altu ch'è quellu di a machinazione manuale di a lama, è quasi dece volte più altu ch'è quellu di una piccula rota cù manicu.

(4) Longa vita di serviziu.A durabilità hè dece volte più altu ch'è quellu di u cutter d'acciaio d'alta velocità, è 200 volte più altu ch'è quellu di una piccula mola.

(5) Facile à capisce, faciule d'utilizà, sicuru è affidabile.

(6) U costu di trasfurmazioni cumpleta pò esse ridutta decine di volte.

(7) U capu di macinazione hè faciule d'utilizà, sicuru è affidabile, pò riduce l'intensità di u travagliu, migliurà l'ambiente di travagliu.


Tempu di post: 31-mar-2023