Inaugurazione di a Fiera Internaziunale di l'Industria di Chengdu

Da u 22 à u 24 d'aprile di u 2021, a Fiera Industriale Annuale di Chengdu hè stata aperta in grandezza in a Cità di l'Expo Internaziunale di a Cina Occidentale in Chengdu, Pruvincia di Sichuan.
Questa mostra hè una mostra internaziunale guidata da Hannover Milano Exhibition (Shanghai) Co., Ltd., è hè ancu una mostra industriale prufessiunale à grande scala in Cina occidentale cù una gamma completa di prudutti.Era ancu a prima mostra industriale tenuta in Cina dopu l'epidemie.
A mostra hà attrattu parechje imprese industriali famose in casa è in l'esteru per participà.
Trà elli, u tema principale di a Sala 14 di a mostra di questu annu hè in relazione cù e macchine utensili CNC è a trasfurmazioni di metalli.Una cullizzioni di i migliori arnesi di taglio in carburu cementatu di Cina, inserti CNC, frese di carburu cementatu, frese rotative è altre cumpagnie di strumenti di trasfurmazioni di metalli hà participatu.
Cum'è un prufessore prufessiunale di materiali di carburu cimentatu è arnesi di taglio in Sichuan, ZWEIMENTOOL hà mandatu u persunale tecnicu chjave per osservà a mostra di questu annu, è à u seminariu di materiale di carburu cimentatu urganizatu da u cumitatu d'urganizazione, Li Wenfeng, u direttore tecnicu di a nostra cumpagnia, hà datu. un discorsu, Per avè scambii cordiali è amichevuli cù e persone pertinenti in l'industria.
Attraversu sta mostra, u persunale di a nostra cumpagnia hà cumunicatu cù i migliori esperti in l'industria di carburu cimentatu in u mondu sanu, è hà realizatu più chjaramente a tendenza di u sviluppu attuale di u carburu cimentatu è l'industria di l'arnesi di carburu cimentatu, è allargate i so orizzonti.Hà stabilitu a direzzione per u prossimu sviluppu di a cumpagnia.In u futuru, a cumpagnia participà à più mostre prufessiunali in casa è à l'esteru.Lasciate chì i clienti in tuttu u mondu ponu cumunicà cun noi à distanza vicinu.
L'esibizione hà chjusu in u 24 d'aprile

Carburu Chinese

Carburu Chinese


Tempu di post: May-08-2021