A nostra cumpagnia participà à u 21st China Xiamen International

Carburu Chinese

Fiera di Petra chì si terrà in Xiamen, Fujian, Cina da u 18 à u 21 di Maghju di u 2021
A Fiera Internaziunale di Pietra di Xiamen si terrà à u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Xiamen da u 18 à u 21 di Maghju di u 2021.
Cum'è a più grande mostra prufessiunale di petra è trasfurmazioni di petra in Cina, a mostra hà una grande influenza in u mondu.Riunisce espositori è visitatori prufessiunali da più di 80 paesi è regioni in u mondu.
Sta volta, a nostra cumpagnia purterà ancu i nostri ugelli abrasivi à jet d'acqua è l'accessori per l'equipaggiamenti à jet d'acqua à a mostra.
Comu tutti sapemu, a tecnulugia di taglio à jet d'acqua hè diventata a tecnulugia mainstream di trasfurmazioni di petra mudernu.A tecnulugia di taglio Waterjet hà e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente è alta precisione.Hè diventatu a prima scelta di a maiò parte di i pruduttori di trasfurmazioni di petra.
A nostra sucetà hà cuminciatu à sviluppà ugelli à jet d'acqua in u 2010. A produzzione di massa hà iniziatu ufficialmente in 2012. I tubi di taglio d'acqua di a nostra cumpagnia sò assai amati da l'utilizatori in u mondu per via di a so durabilità è di u prezzu bassu.A fine di u 2020, a scala di pruduzzione annuale di a nostra cumpagnia di ugelli à jet d'acqua hà righjuntu 60,000 pezzi, è sò stati esportati in più di 60 paesi è regioni in u mondu.
Inoltre, a nostra sucietà coopera ancu cù parechji eccellenti produttori cinesi di tagliatori d'acqua per furnisce l'utilizatori di waterjet in casa è à l'esteru cù una serie d'accessori per l'equipaghji di waterjet, è ancu una serie di consumabili cum'è waterjet garnet è waterjet pompe à alta pressione..I clienti sò benvenuti à cuntattateci, certamenti uttene a suluzione perfetta per u taglio d'acqua da noi.
À u listessu tempu, avemu sinceramente benvenuti tutti à u situ di mostra.U numeru di stand di a nostra cumpagnia hè: Hall 3 B-076
Sinceramente aspetta a vostra visita


Tempu di post: May-08-2021