Alcune cose chì avete bisognu di sapè nantu à a fresa rotativa di carburu

Finu à a mità di l'anni 1980, a maiò parte di i schedarii rotativi di carburu eranu fabbricati da a manu.Cù u sviluppu crescente di a tecnulugia di cuntrollu numericu di l'urdinatore, i machini automatizati sò diventati pupulari, affittendu à elli per scolpisce ogni burrs rotativu di groove, è ponu esse adattati à i bisogni di taglio specifichi trimmendu a coda.I burrs rotanti più performanti sò fabbricati da macchine cuntrullate numericamente per computer.
A fresa rotativa di carburu di tungstenu hà una larga gamma di usi.Sò usati in machini, automobili, navi, chimichi, artighjanali è altri settori industriali cù effetti notevuli.L'usi principali sò:
(1) Finisci a machinazione di diverse cavità di muffa metallica, cum'è stampi di scarpi, etc.
(2) Tutti i tipi di sculture artisgianali di metalli è micca di metalli, sculture di rigalu artighjanali.
(3) Pulisce u lampu, a bava è a saldatura di pezzi di colata, forgiatura è saldatura, cum'è fonderia di macchine, cantiere navale, fabbrica d'automobile, etc.
(4) Arrotondamentu di smussi è trasfurmazioni di groove di diverse parti meccaniche, pulizia di tubi, è finitura di a superficia di u foru internu di e parti meccaniche, cum'è fabbriche di machini, negozi di riparazione, etc.
(5) Trimming a parte di u corridore di l'impeller, cum'è a fabbrica di u mutore di l'automobile.
 a0f3b516
A fresa rotativa di carburu cementatu hà principalmente e seguenti caratteristiche:
(1) Diversi metalli (cumpresu l'acciaio induritu) è materiali non metallici (cum'è marmura, giada, ossa) sottu HRC70 ponu esse tagliati.
(2) Pò rimpiazzà a piccula mola cù manicu in a maiò parte di u travagliu, è ùn ci hè micca contaminazione di polvera.
(3) Alta efficienza di pruduzzione, decine di volte più altu ch'è l'efficienza di trasfurmazioni cù i schedarii manuali, è quasi dece volte più altu ch'è l'efficienza di trasfurmazioni cù una piccula mola cù un manicu.
(4) A qualità di trasfurmazioni hè bona, a liscia hè alta, è i cavità di muffa d'alta precisione di diverse forme ponu esse processati.
(5) Longa vita di serviziu, dece volte più durable cà i cutters d'acciaio d'alta velocità, è più di 200 volte più durable di i moli di grinding d'alumina.
(6) Hè simplice è cunvene à utilizà, sicuru è affidabile, chì pò riduce l'intensità di u travagliu è migliurà l'ambiente di travagliu.
(7) U benefiziu ecunomicu hè assai migliuratu, è u costu di trasfurmazioni cumpletu pò esse ridottu da decine di volte.
Istruzzioni di funziunamentu
I schedarii rotativi di Carbide sò principarmenti guidati da arnesi elettrichi o arnesi pneumatici (pò ancu esse installati nantu à e macchine utensili).A vitezza hè generalmente 6000-40000 rpm.Quandu si usa, l'uttellu deve esse chjapputu è chjapputu.A direzzione di tagliu deve esse da diritta à manca.Move uniformly, ùn tagliate micca reciprocamente, è ùn aduprate micca forza eccessiva à u stessu tempu.Per impediscenu u tagliu da sparghje quandu u travagliu, per piacè aduprate occhiali protettivi.
Perchè u schedariu rotativu deve esse stallatu nantu à a macinatrice durante u funziunamentu è cuntrullatu manualmente;per quessa, a pressione è u ritmu di alimentazione di u schedariu sò determinate da e cundizioni di travagliu è l'esperienza è e cumpetenze di l'operatore.Ancu s'ellu un operatore qualificatu pò cuntrullà a pressione è a velocità di l'alimentazione in un intervallu raghjone, hè sempre necessariu di spiegà è enfatizà: Prima, evite micca applicà troppu pressione quandu a velocità di a macina hè più chjuca.Questu pruvucarà u schedariu per surriscaldarà è diventa blunt;in segundu, pruvate à fà chì l'uttellu cuntattate u pezzu di travagliu quant'è pussibule, perchè più taglienti ponu penetrà in u travagliu, è l'effettu di trasfurmazioni pò esse megliu;infine, evitari u schedariu shank parti Contact with the workpiece, perchè stu vi overheat u schedariu è pò dannu o ancu distrughjini lu joint brazed.
Hè necessariu di rimpiazzà immediatamente o affila a testa di u schedariu sguassatu per impedisce ch'ella sia completamente distrutta.A testa di u schedariu blunt taglia assai pianu, cusì a prissioni di u grinder deve esse aumentata per aumentà a vitezza, è questu inevitabbilmente causarà danni à u schedariu è u grinder, è u costu di a perdita hè assai più grande di u rimpiazzamentu o pisanti blunt. U costu di filing heads.
Lubricanti pò esse usatu in cunghjunzione cù l'operazione.I lubricanti di cera liquida è i lubricanti sintetici sò più efficaci.I lubricanti ponu esse gocciolati regularmente nantu à a testa di u schedariu.


Tempu di post: 09-09-2021